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Provide business-to-business account servicing and sales support. |
Take care assigned key accounts and keep an eye on customers’ demand for services. |
Handle customer enquiries, requirements, feedback and complaints to deliver excellent customer service to customers. |
Act as the interface for customers and internal working partners in handling customers requirement. |
Prepare statistical report and performance summaries. |
Maintain daily operations and achieve the KPI. |
Coordinate site visit for corporate clients. |
Perform other ad hoc duties and projects when assigned. |
Diploma holder or university graduate in any discipline. |
2 years or above related working experience, e-commerce logistic is preferred. |
Excellent interpersonal, communication and listening skills. |
Independent and detail-oriented with positive attitude. |
Good command in both spoken and written English, Mandarin and Cantonese. |
Immediate available is highly preferable. |
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Bei Asendia erwartet dich ein internationales und spannendes Arbeitsumfeld. Wir pflegen eine offene Unternehmenskultur und freuen uns, wenn du dich und deine Ideen aktiv einbringst. Wir bieten dir ein angenehmes Betriebsklima durch die Arbeit in engagierten Teams. Das Aufgabenspektrum ist breit gefächert und es erfolgt ein individuelles Einarbeitungsprogramm.
Dann freuen wir uns auf deine aussagekräftige Bewerbung vorzugsweise per E-Mail an:
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