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Collaborate closely with Sales, Warehouse & Operation and Finance team in day-to-day operations |
Assist Account Services Manager to monitor team performance, daily coaching to Account Services officer/executive, identify loopholes and modify existing workflows |
Assist Account Services Manager to work with Headquarter and Regional offices to drive business initiative projects and manage deliverables |
Maintain and build up relationship with existing key accounts to support business growth |
Create and manage regular and ad-hoc reports according to business needs |
Perform ad-hoc tasks assigned by Account Services manager and Management |
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At least 5 years’ working experience in Customer Service/Account Service field and 2 years’ experience in team management |
Degree holder in Business Administration, Commerce or related disciplines |
Good team leader, self-motivated, proactive, flexible and well organized |
Able to meet tough deadline & withstand pressure |
Experience in Logistic/E-commerce industry is highly preferred |
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Bei Asendia erwartet dich ein internationales und spannendes Arbeitsumfeld. Wir pflegen eine offene Unternehmenskultur und freuen uns, wenn du dich und deine Ideen aktiv einbringst. Wir bieten dir ein angenehmes Betriebsklima durch die Arbeit in engagierten Teams. Das Aufgabenspektrum ist breit gefächert und es erfolgt ein individuelles Einarbeitungsprogramm.
Dann freuen wir uns auf deine aussagekräftige Bewerbung vorzugsweise per E-Mail an:
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